9 d’octubre del 2012

Atura't


Amb les sensacions aparcades al soterrani pujo les escales, agafant-me a la barana. Lentament i fent tentines... arribo al replà i m’assec al darrer esglaó, sense obrir la llum encara.
-Què estàs buscant?
No sé si puc respondre a això. M’intento convèncer de que no passarà, que no ho intentaré. Que ara no és el moment, ni el lloc, ni les formes. M’odio només de pensar-hi... Aquest cap fa i desfà, hi implica el cor quan no n’està al cas...
Com em puc desfer d’un sentiment que encara no existeix?




5 comentaris:

  1. És genial la capacitat que tens de fer despertar tantes sensacions només amb un parell de paràgrafs, Èrica.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies flor! No n'estava gaire convençuda... Això ets tu que em llegeixes amb bons ulls ;)!

      Una recomanació: http://yapagalaluz.blogspot.com/2012/10/la-noche-que-me-comi-tus-dedos.html
      MOLT TENDRE... m'ha enamorat!

      Elimina
  2. Deixa-ho córrer, igual apareix sol, igual desapareix sol, no ho sabem. Tu només has de ser tu tot el temps. Almenys així, et sentiràs bé.

    Gràcies pel teu comentari i per recomanar el meu blog, m'has emocionat!

    Petons!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu i a les teves línies que són encantadores! :)

      Elimina
  3. Gràcies per afegir-nos en les "recomanacions" del teu blog!!! Ens ha fet molta il·lusió!! I gràcies també per seguir-nos!

    Hem afegit el teu blog al nostre!! :)

    Petonets!

    ResponElimina