3 d’abril del 2012

F.I.M.E.

Visc amb el cor trencat. Ja ho dic en veu alta. El meu subconscient actua sota aquesta trencadissa, m’atura i a l’hora em porta a un futur fatalista en matèria d’amors. L’única sort que tinc és la d’haver-me tret del cap el culpable d’aquesta –la meva- gran veritat.


Perquè és cert que m’atabala només la idea d’implicar el cor. També és cert que aquella època em condiciona des de llavors, així va ser, però he aprés a conviure-hi, com el que aprèn dels errors i viu rectificant. I sóc feliç. Després de moltes línies tristes, de mirades apagades i de records incansables visc tranquil·la; m’he posat un rotlle de celo a la butxaca i el vaig canviant de tant en tant.
És cert que m’atanso a aquest escut per evitar els cors que m’envolten, que sempre fa que el meu cap vagi més enllà que el meu cos; però només en algunes ocasions.
Perquè és cert que, alhora m’aterra i alhora m’apassiona una història d’amor infinita, intensa. Perquè vaig creure que mai s’acabaria però no va arribar a ser una realitat completa, es va quedar en un somni compartit.

[....]

Hi ha moments, persones, circumstàncies, que fan que una canviï i a mi em va caure una pedra al cap que fa vacil·lar els batecs del meu cor des de fa tres anys.
Vaig donar el meu cor i la meva ànima i me les van llançar a l’esquena masegades i sense vida quan menys m’ho esperava.

[...]

Accepto la meva condició de feblesa i de limitació. Potser no és per sempre. Però sento el meu cor que de tant en tant fa saltar l’alarma de cautela i no puc fer veure que no hi és; sé tirar endavant així. Ho suporto.
Potser no visc somrient per l’amor d’un cor que m’estima, ni per entregar el meu cor a algú, però si per viure la resta de la vida i per ara, ja és suficient...



2008



2 comentaris:

  1. Hi ha històries que mai oblidarem per molt que ens faci mal recordar-les.

    I tampoc no podem canviar de cor com de camisa.

    Un post amb molt de sentiment Èrica. Preciós!

    ResponElimina
  2. Hola Èrica. Gracias por enlazar mi blog.

    Te he enviado un mensaje en la patata brava.

    Sigue así.

    Saludos.

    ResponElimina