24 d’octubre del 2011

Les paraules, les protagonistes.

Encara no sé ben bé com sortirà això. Ho vaig intentar una vegada però la mandra em va superar. Ara estic més animada, amb ganes d'escriure. Vaig fent i desfent. Estreno un blog totalment diferent al que he començat a la Universitat. Aquest serà plural, a dies notícies i altres pensaments, descripcions, el que sorgeixi, com si es tractés d'un anunci de cites del diari. Busco escriure, alliberar-me i tenir algun que altre lector o el que sorgeixi.
El que més em preocupa és decepcionar-me a mi mateixa. Hi haurà dies que no podré parar de publicar i èpoques de sequera de paraules... Hi ha èpoques i èpoques. I jo, tingui alts o baixos a la meva vida, sempre tindré una espineta clavada, unes paraules que anireu veient en els meus escrits a mida que vagi publicant línies. Les paraules màgiques i exactes que descriuen i guien la meva manera de viure i de pensar en depèn quins aspectes, les paraules que constitueixen la meva gran veritat.

Fins aquí, els cinc cèntims que feien falta per trencar el gel.

Demano col·laboració i crítiques per part dels qui llegiu les entrades!

2 comentaris: