18 de maig del 2012

El caramel d'un nen petit


Mai podré oblidar aquest dia. Un cúmul de sensacions portades al màxim enmig d’un món de velocitat, lluita i adrenalina.
Sóc enmig d’una enorme avinguda plena d’edificis d’un disseny més que elegant. Sona música als hospitalities, la gent va amunt i avall, tots uniformats. Tot ple de color i luxe...
Quan m’he vist envoltada de tot això he sabut del cert que algun dia seré aquí com a periodista, per portar aquest món increïble a tothom, a tots els racons, per transmetre totes les emocions, perquè la gent ho senti al cor i a les venes, per irradiar aquesta passió pel motor...
Vull ser reportera de F1, vull sentir la olor a pneumàtic amb el micròfon a la mà.
I m’he quedat immòbil en el temps i en l’espai, no sento l’aire ni la meva respiració. Sé que encara sóc aquí perquè estic dempeus, perquè les llàgrimes d’alegria em regalimen per la cara. Recordo que he de respirar, però els pulmons, el cor, el cap, embogeixen. La pulsació s’accelera de manera exagerada i un flash em diu que sí, que puc, que ho faré.
Tornaré.





És el teu somni, t'estava esperant.
Vés no dubtis més, s'escapa.
Lluita pels teus somnis, t'estan esperant,
Fes que siguin certs, abraça'ls.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada