30 de maig del 2012

Aquella cara d'idiota...

La gran passió de somniar...
Mig adormida i del tot desperta. M'encanta dibuixar tendresa, drama, patiment, encant. Veure els meus desitjos complir-se...
El mateix em passa amb tu. T'odio, et somnio, em torno boja, faig ballar el meu cap amb la teva melodia desafinada.
Estic batallant contra impensables, els toco amb els dits... Perquè no el teu cap impossible?
No és per falta de ganes. Serà la por aquesta de perdre-ho tot una altra vegada...
I és que com sempre, perdo en les millors apostes.
Les que em maten i em donen vida només de mantenir-les enceses dins el desig de fer-les reals.
La diferència amb la resta és que ara gaudeixo cada moment i cada mirada, cada petit gest, mentre segueixo maleïnt els moments tensos pensant:



"fins i tot això m'agrada de tu..."

4 comentaris:

  1. Gaudeix de cada moment com si hagués de ser l'últim, però recorda: "Els vaixells estan més segurs al port, però no van ser construïts per això".

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ets una super crack Darling! Em gravaré aquesta frase al cap i no l'esborraré MAI! T'idolatro! T'estimo! :)

      Elimina
  2. M'ha encantat.

    Jo odio que m'agradi tot d'una persona, tot tot, fins i tot lo dolent. Això és mostra de que no estem pensant amb el cap, sinó amb el cor.

    Petons maca!

    ResponElimina
    Respostes
    1. És una sensació terrible... però increïble a l'hora! Totalment d'acord amb tu Judit!
      Gràcies bonica:)

      Elimina